12/22/2007

We wear each other out

Varje Oktober-November mår jag skit och varje December blir jag en sådan som inte bryr sig. Nu har jag varit en sådan, som inte bryr sig. Jag vill bara ha folk ikring mig, jag vill ha dans och lite alkohol (ärligt det räcker med lite), jag vill röka cig och vara social. Jag blev underkännd på representationskursen och jag låtsas vara förkrossad (typ), jag bryr mig inte.

Nu dras det hemåt uppåt Umeåt men. Menmenmen. Det blir bra, det blir mysigt och jag ska äta bra mat och plugga etc., men. Jag blir nog kvar i Sthlm, sen, jag kan inte tänka mig något annat än Sthlm, nu.

Nu blir det jul och nyår och sedan peppar vi Idyll och GaySHa och drag och fest hos Lisa & Karin (mhm :D ). Jag behöver pepp och folk och pepp och fest och, jag vill plugga, jag ska plugga, plugg är bra och intressant och jag skaskaska. Jo.

(Igår hade jag bestämt att göra inget och jag åkte hem och gjorde inget och då passar både Malin och Viresha på att vilja festa med mig. Wtf?)

Inga kommentarer: