7/03/2008

Oh she was so good oh she was so fine... (G-L-O-R-I-A)....

Är ju typiskt dålig på att vara ensam. Nu för tiden. Jag var en mästare en gång i tiden. Nu pallas det mindre. Men idag har jag inte lämnat lägenheten, och Lina lämnade den ca halv 6 imorse, så jag har vart själv hela dagen. Pluggat mest of course, men även, vin, film och musik (åh Patti Smith i mitt jävla hjärta). Jag är dålig på att vara ensam nu för tiden och – till skillnad från för några månader sedan – känns det bra att jag haft en trevlig dag utan någon annan än mig själv. (En dag räcker dock, hah.)

Jag hade som facebook-status "Johanna is less men ok". Och Ash skrev "but not all men right?" Jag hade liksom inte tänkt på att alla de tre orden hade en betydelse på engelska även, heh.

Annars har jag en ny telefon. Den är grymt snygg och funkar sådär.

Inga kommentarer: