7/11/2008

Jaha...

What to do what to do?



(Och jag var nästan helt opepp tills Rakel sa "men när du får papprena om kurser och litteratur från SU kommer du känna peppen". Och det är mycket möjligt. Inte för att juridik-kurslitteratur är så jävla spännande iofs, heh, förutom lagboken såklart. Men å andra sidan; hur pepp är teknisk bastermin? Matte D och fysik B, hm. Kanske skulle fundera om helt? PEO-programmet ändå? Rättsvetenskap kanske? Eller... journalistik? (Vi vet ju alla att jag blir journalist i slutändan ändå.) Eller drömmen? Kreativt skrivande och författandet? Aja.)

1 kommentar:

räjtch sa...

GRATTIS!! "gör det ba" - som min mamma brukar säga. Du kommer bli en klockren jurist, jag vet det. och jag vet också att du kommer hitta rätt "gren" inom juridiken. återigen som min mamma säger: man kan ju inte veta allt innan man börjar, då blir det inte lika spännande. Sant eller hur?

puss!