4/30/2008

Noe min

Randomly enough lyssnar jag på Cranberries (Zombie till och med, gah), och tänker på Rakel. Rakel jag vill hälsa på dig på din soliga trapp, äta glass eller pannkakor, dricka saft, lyssna Cranberries och prata minnen. Fast jag vill inte prata minnen alls, jag vill prata nuet och senaste månaderna (sedan vi sågs), jag vill prata feminism och queer med dig och övertala dig att flytta till Stockholm snart snart (trots att du hör Umeå till för mig och så), mhm.

Såhär fina var vi i juni 2007 i helt andra frisyrer (och utan glasögonen som vi nu har likadana, haha, utan i varandras solglasögon):

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, fina fina fina du!
och jag som drömde om oss i natt o allt, shit. Du hade en sån söt sommarklänning, åh.
vilket sammanträffande!

Kommer du aldrig till Umeå? Min lillebror tar ju studenten o allt. kom hem!!
när får vi ses? Du måste ju se mitt hus och ja! jag vil prataprataprata!

åh.

puss!!!