11/21/2007

Uni-rant

Klarade "kön i historien"-tentan med ett G och fick VG på essä-biten (det jag jobbade mest på, språket osv), och är jävligt nöjd med det.

Känner mig lite dålig för att jag inte framförde talet jag faktiskt hade planerat till idag. Pallade inte, helst efter att jag sett de andras föreställningar (ja, föreställningar/shower/etc.). Menmen, gjorde det för basgruppen i alla fall, får räcka för nu.

Annars trivs jag så jävla bra med att sitta hemma och läsa och kolla på film och serier, ärligt, jag är nöjd. (Men vad är grejen med Terminator? Jag försöker kolla på första filmen men det är ju råtråkig.)

Annars är det Battlestar Galactica som gäller, Starbuck/Kara Thrace love.

Och The Planet Cast. Kelka love. Etc.

1 kommentar:

Mikusagi sa...

Det borde vara förbjudet att vara duktig