11/20/2007

Nej ingen, ska hindra mig [etc.] ...

"Det finns inget senare och inget egentligen." Som Maria brukar säga.

Det är drygt då man inte vet om enda anledningen man kämpar är för att man generellt är så jävla rädd att förlora – kanske ville jag inte alls ha, bara inte förlora? Etc.

Annars läste jag om Jösses igår (Tiina Rosenbergs bok om/med Suzanne Osten), och lyssnarnu på Jösses Flickor - Återkomsten soundtracket och fan vad fint. Kom på att jag och Lisa drack öl med Lisas teatervänner och regissören till Jösses Flickor - Återkomsten utan att vi insåg det (eller vi anade men), drygt att inte få säga till henne "hej du regisserade en av mina favoritpjäser någonsin"...

Annars vill jag flytta till Umeå och plugga juridik. I höst. Typ.

(Och det är bara Rakel som läser den här bloggen, men det gör inte så mkt :) )

1 kommentar:

Anonym sa...

haha :P
en alldeles egen blogg om ditt liv, jag är hedrad :)