11/21/2007

Truth about epo etc.


Mikusagi taggade mig i en meme grej. Vilken innebar att jag skulle skriva sju sanningar och mig, och tagga lite folk att skriva sju egna sanningar. Efter som att endast Rakel (och ibland Mikaela) läser min blog, taggar jag Rakel och vem som helst annan som råkar läsa.

Epo-sanningar etc.:

1. (För att jag vill börja likadant som Mikaela) När jag var liten tyckte jag att det var konstigt att vuxna läste sagor (aka fiction) precis som barn.
2. Jag vill nog flytta till Umeå och plugga juridik.
3. Jag är – sedan fyra år tillbaka – ett galet stort Buffy the Vampire Slayer och Joss Whedon fan.
4. Sedan två år tillbaka har jag inte lyssnar på så mycket annan musik än Tegan and Sara.
5. Jag vill ha massa nya glasögon, det skulle typ vara kul.
6. Jag äter konstant när jag är hemma.
7. Damn I wanna say something really gay but I can't think of anything gay enough.

Inga kommentarer: