9/09/2008

Fem.

1. Bitterheten och påminnelsen om hur/varför 800 meter, GaySHa och feministgrupper startades under högstadiet dog – palla engagera sig när ingen annan gör.

2. Lisa Dolores K bakade ingefärakakor åt mig igår. Finaste sambon. Godaste kakorna. Jag har även blivit lovad marängswisch, den 25e september.

3. Peppar Högkvarteret.

4. Har enbart tid till pluggande. Hinner inte alls med alls pluggande som borde göras. Vi ser. Om jag pallar.

5. Lyssnar äntligen på Annika Norlins sommarprogram, och önskar för en gångs skull att det inte var podversionen jag lyssnade på – jag får nämligen bara höra cirka fem sekunder av varje låt. Annika Norlins program handlar om musik, eller livet, genom musiken.

Det borde sovar. Det bör. Även vaknas tidigt och pluggas och inlämnas. Rättsfallskoncentrat. Nu bordes.

Inga kommentarer: